- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

نواخته شدن زنگ مدارس در مدرسه جدیدالاحداث دکتر شریعتی جلفا

به گزارش موج ارس جلفا [1]، زنگ مدارس شهرستان جلفا با حضور مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل منطقه آزاد ارس، نمانیده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جلفا، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا و سایر مسئولین در مدرسه جدیدالاحداث دکتر شریعتی شهرستان جلفا نواخته شد.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال ۱۰ هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در ۱۴۷ واحد آموزشی دولتی و غیر انتفاعی در کلاس های درس سطح شهرستان حاضر شدند.

اباذر کاظمی اظهار کرد: فضاها، تجهیزات و امکانات موجود در مدارس شهرستان در سطح شهرستان نمی باشد و باید به بهبود و نوسازی فضاها و تجهیزات آموزشی توجه بیشتری نمود.

وی با قدردانی از مدیرعامل متطقه آزاد ارس و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی افزود: جلفا نیازمند مدارس بیشتری همانند مدرسه دکتر شریعتی است و امیدواریم روند همکاری این دو سازمان ادامه یافته و در سال های آتی شاهد احداث مدارس نوساز زیادی باشیم.

لازم به ذکر است که دبستان دکتر شریعتی با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی با زیربنای دوهزار و ۴۰۰ متر مربع و در قالب ۱۲ کلاس و با مبلغی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در عرض کمتر از یکسال احداث شده و به بهره برداری رسیده است.