این صفحه را چاپ کن!
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا: اطاعت از ولایت فقیه در دوران غیبت امام زمان(عج) بر مردم حجت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا گفت: اطاعت از ولایت فقیه در دوران غیبت امام زمان(عج) بر مردم حجت است و ما باید بی چون و چرا تسلیم فرمایشات ولی فقیه باشیم.

به گزارش موج ارس جلفا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا در همایش بزرگداشت عید غدیرخم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مردم در مصلی وحدت هادیشهر برگزار شد با اشاره به آیه ۶۷ سوره مائده گفت: خداوند در این آیه ابلاغ ولایت را روز اتمام دین می شمارد و این برای درک اهمیت ولایت کافی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم سید محمدی افزود: ولایت و مسئولیت پذیری با شناخت و محبت نسبت به اولیاء الهی همراه و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی انسان در دنیا و آخرت است.

وی به مقام والای ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: اطاعت از ولایت فقیه در دوران غیبت امام زمان(عج) بر مردم حجت است و ما باید بی چون و چرا تسلیم فرمایشات ولی فقیه باشیم.
مسئول ادره تبلیغات اسلامی بزرگ ترین وظیفه شیعیان در عصر غیبت را انتظار فرج دانست و گفت: انتظار فرج یک شعار نیست، بلکه فرهنگ و مجموعه ای از وظایف و تکالیفی ا‌ست که باید عملی شود تا یک فرد، منتظر حقیقی مولا و امام خود باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حکومت اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی ایران یکی از مهمترین و مردمی‌ترین پدیده ها در میان اتفاقات چندین قرن اخیر است، چرا که این انقلاب موجب حفظ اقتدار، استقلال و عزت همه ایرانیان شده است.

حجت الاسلام سید محمدی ادامه داد: مردم به ویژه نسل جوان باید پشتیبان ولایت فقیه باشند، چرا که ولایت فقیه راهنمایی برای رسیدن به سعادت و پیشرفت است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :