این صفحه را چاپ کن!
تأکید فرماندار جلفا بر تحقق مأموریت فرامرزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا

در دیدار سرپرست واحد بین‌المللی جلفا با فرماندار این شهرستان بر تحقق مأموریت فرامرزی و بین‌المللی این واحد دانشگاهی تأکید شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، زاهد محمودی فرماندار جلفا در این دیدار با تاکید بر حمایت بیشتر از این واحد دانشگاهی، فلسفه وجودی دانشگاه را علم‌اندوزی و تولید علم دانست و خواستار گسترش فعالیت واحد بین‌المللی جلفا در راستای ماموریت بین‌المللی و فرامرزی شد.

محمودی افزود: برای این دانشگاه ماموریت فرامرزی تعریف شده است که امیدواریم با تلاش مدیریت جدید جایگاه واقعی واحد بین‌المللی جلفا تحقق یابد.

فرماندار جلفا با ابراز خرسندی از دیدگاه روشنگرانه سرپرست جدید واحد بین‌المللی جلفا در زمینه فعالیت تشکل‌های سیاسی در دانشگاه‌ها از وجود خلاء بزرگ در این زمینه در دانشگاه‌های شهرستان خبر داده و گفت: دیدگاه روشنگرانه دکتر صادقی نویدبخش حل این کمبود در دانشگاه آزاد جلفا است.

وی از تشکیل بنیاد نخبگان در فرمانداری این شهرستان خبر داده و گفت: تشکیل بنیاد نخبگان و استعدادهای درخشان در این شهرستان از امتیازات ویژه شهرستان جلفا است که امیدواریم با کمک دانشگاه ها بویژه با همکاری واحد بین‌المللی جلفا این بنیاد بتواند به اهداف تعیین شده خود برسد.

محمدحسین صادقی زالی سرپرست واحد بین‌المللی جلفا نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، لازمه موفقیت دانشگاه را حمایت فرماندار شهرستان از این دانشگاه دانسته و بر تلاش در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

در این دیدار که در دفتر فرماندار شهرستان جلفا برگزار شد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و بخشدار بخش مرکزی جلفا و همچنین معاون اداری و مالی و مدیر فرهنگی واحد بین‌المللی جلفا نیز حضور داشتند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :