این صفحه را چاپ کن!
فرمانده بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی: جنگ تحمیلی امتحان بزرگ الهی برای دفاع از ولایت و تمرین ولایت پذیری بود

عبدالله شادی گفت: جنگ تحمیلی امتحان بزرگ الهی برای دفاع از ولایت و تمرین ولایت پذیری بود که به لطف رهبری امام خمینی(ره) و رشادت های رزمندگان با سربلندی از آن بیرون آمدیم.

به گزارش موج ارس جلفا، فرمانده بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی، در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جلفا با بیان اینکه خداوند انسان را خلق کرده تا به کمالات برساند گفت: هدف اصلی خلقت عبادت، بندگی و رسیدن به کمالات است.

عبدالله شادی اظهار کرد: خداوند به وسیله پیامبران راه های رسیدن به کمال را به بشر آموخت اما بشر بدون توجه به این آموزه ها به گناه و معصیت خود در روی زمین پرداخت.

وی ادامه داد: برهه حساس تاریخ بشریت بعد از شهادت پیامبر (ص) می باشد که با دوری از ولایت و به شهادت رساندن تک تک امامان باعث از دست دادن نعمت ولایت و به غیبت رفتن امام زمان می شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان افزود: این بشر گمراه بعد از سال ها به لزوم وجود امام در جامعه رسیده و با برپایی حکومتی با محوریت ولایت فقیه سعی در بازگرداندن امام به غیبت رفته می کند.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به ظهور باید آزمون هایی را بدهیم، عنوان کرد: جنگ تحمیلی امتحان بزرگ الهی برای دفاع از ولایت و تمرین ولایت پذیری بود که به لطف رهبری امام خمینی(ره) و رشادت های رزمندگان با سربلندی از آن بیرون آمدیم.

عبدالله شادی تصریح کرد: البته جنگ هنوز تمام نشده است و جبهه های امروز، جبهه های علمی و فرهنگی می باشد که دانشجویان باید با تمام قوا در این عرصه ها بجنگند.

وی در پایان رمز موفقیت در همه زمینه ها را اطاعت از ولایت دانست و بیان کرد: با پشتیبانی از ولی فقیه می توان به هدف اصلی انقلاب یعنی ظهور امام زمان (عج) دست یافت.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :