این صفحه را چاپ کن!
آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری شهرستان برگزار شد

آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور شهرستان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدیر عامل منطقه آزاد ارس و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور شهرستان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدیر عامل منطقه آزاد ارس، شهردار شهرستان جلفا، رئیس اداره آموزش و پرورش جلفا و سایر مسئولین شهرستان در محل آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد.

در این آئین معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، دانشگاه را کانون تحول در جامعه دانست و گفت: با افزایش تعداد دانشجویان و قشر تحصیل کرده در جامعه، انتظار تحول در فرهنگ جامعه افزایش می یابد.

عاشور اکرمی اظهار کرد: سرمایه گذاری در دانشگاه ها کاهش هزینه های اجتماعی و فرهنگی را دربرداشته و باعث رشد و توسعه جامعه می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به لزوم تقویت توانمندی های دانش آموزان خاطرنشان کرد: راه یابی به مراکز برتر علمی در گرو تقویت توانمندی های دانش آموزان است و مدرسه و والدین مهم ترین نقش را در این زمینه دارند.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس نیز در این آئین با اشاره به اهمیت ایجاد شرایط بهره مندی از امکانات آموزشی و تجهیز جامعه به علم و دانش گفت: علم، دانش و آگاهی سبب بالندگی و پیشرفت همه جانبه می شود.

محسن خادم عرب باغی تقویت روحیه وظیفه شناسی و تعهد در دانشجو را امری ضروری دانست و افزود: با تبیین آموزه های دینی و بیان آنها به دانشجویان زمینه پرورش روحیه تعهد و وظیفه شناسی را ایجاد کرده و شاهد حرکت جامعه به سمت توسعه خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جلفا نیز در این آئین از برگزاری کلاس های ویژه کنکور برای دانش آموزان خبر داد و خواستار برنامه ریزی برای کسب مدارج عالی در کنکور پیش رو شد.

لازم به ذکر است دانش آموزان شهرستان جلفا در کنکور سراسری سال جاری موفق به کسب ۱۷ رتبه زیر سه هزار شدند.

 

 

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :