این صفحه را چاپ کن!
رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان جلفا برگزار شد

رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان جلفا با حضور بسیجیان، مسئولان و فرماندهان مسلح شهرستانی در اردوگاه قدس جلفا برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، در این رزمایش فرمانده سپاه ناحیه جلفا ضمن تبریک عید غدیرخم، حادثه غم انگیز منا را نتیجه بی تدبیری و ضعف مسئولان سعودی دانست و گفت: سعودی ها با این حادثه نشان دادند که لیاقت اداره خانه خدا و حرمین شریف را ندارند.

سرهنگ احمد تقی پور با اشاره به عدم پذیرش مسئولیت این حادثه از سوی عربستان افزود: دنیا شاهد بود که خشم رهبر معظم انقلاب بر سر مسببان حادثه منا سریع تاثیر خود را گذاشت و رژیم آل سعود مواضع خود را در مورد جان باختگان ایران بلافاصله تغییر داد.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب بر دشمن شناسی و بصیرت مردم و مسئولان تاکید فراوانی دارند، اظهار کرد: برازنده نیست که یک مسئولی با شیطان بزرگ دست بدهد و بگوید ناخواسته بوده است، نباید فریب لبخندهای نیش دار دشمن را خورد، چرا که استکبار هرگز درصدد سود رساندن به این انقلاب نیست بلکه به فکر نفوذ و پیشبرد اهداف شوم خود می باشد .

فرمانده سپاه جلفا عنوان کرد: تاثیر رزمایش های مختلف در کشور، بر حفظ آمادگی دایمی دفاعی در کنار خودسازی و جهاد با نفس است و دشمن بداند ایران کشوری است که فریاد مهدوی و علوی دارد به طور قطع از کسی واهمه ای ندارد.
وی ادامه داد: ملت عزیز و بسیجیان سلحشور همیشه در کنار نظام بوده و مطیع امر ولایت فقیه هستند و این رمز بقا و پیروزی و سربلندی نظام و کشور است.
سرهنگ تقی پور در بخش دیگر سخنان خود با تشریح بخش های مختلف رزمایش دو روزه گردان های بیت المقدس گفت: بسیجیان جلفا همگام با بسیجیان سراسر کشور، لبیک گوی ندای رهبر معظم انقلاب، آماده پاسخگویی به تهدیدات پوچ دشمنان هستند.
وی رزمایش گردان های بیت المقدس را شامل عملیات کمین و ضدکمین، دفاع از کوی و برزن، عملیات باز پس گیری، پدافند دورادور برای جلوگیری از نفوذ دشمن به مناطق حساس و دیگر عملیات های مهم عنوان کرد.

لازم به ذکر است این رزمایش با شرکت سه گردان عملیاتی برادران به مدت دو روز در اردوگاه قدس برگزار شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :