- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان جلفا برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، در این رزمایش فرمانده سپاه ناحیه جلفا ضمن تبریک عید غدیرخم، حادثه غم انگیز منا را نتیجه بی تدبیری و ضعف مسئولان سعودی دانست و گفت: سعودی ها با این حادثه نشان دادند که لیاقت اداره خانه خدا و حرمین شریف را ندارند.

سرهنگ احمد تقی پور با اشاره به عدم پذیرش مسئولیت این حادثه از سوی عربستان افزود: دنیا شاهد بود که خشم رهبر معظم انقلاب بر سر مسببان حادثه منا سریع تاثیر خود را گذاشت و رژیم آل سعود مواضع خود را در مورد جان باختگان ایران بلافاصله تغییر داد.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب بر دشمن شناسی و بصیرت مردم و مسئولان تاکید فراوانی دارند، اظهار کرد: برازنده نیست که یک مسئولی با شیطان بزرگ دست بدهد و بگوید ناخواسته بوده است، نباید فریب لبخندهای نیش دار دشمن را خورد، چرا که استکبار هرگز درصدد سود رساندن به این انقلاب نیست بلکه به فکر نفوذ و پیشبرد اهداف شوم خود می باشد .

فرمانده سپاه جلفا عنوان کرد: تاثیر رزمایش های مختلف در کشور، بر حفظ آمادگی دایمی دفاعی در کنار خودسازی و جهاد با نفس است و دشمن بداند ایران کشوری است که فریاد مهدوی و علوی دارد به طور قطع از کسی واهمه ای ندارد.
وی ادامه داد: ملت عزیز و بسیجیان سلحشور همیشه در کنار نظام بوده و مطیع امر ولایت فقیه هستند و این رمز بقا و پیروزی و سربلندی نظام و کشور است.
سرهنگ تقی پور در بخش دیگر سخنان خود با تشریح بخش های مختلف رزمایش دو روزه گردان های بیت المقدس گفت: بسیجیان جلفا همگام با بسیجیان سراسر کشور، لبیک گوی ندای رهبر معظم انقلاب، آماده پاسخگویی به تهدیدات پوچ دشمنان هستند.
وی رزمایش گردان های بیت المقدس را شامل عملیات کمین و ضدکمین، دفاع از کوی و برزن، عملیات باز پس گیری، پدافند دورادور برای جلوگیری از نفوذ دشمن به مناطق حساس و دیگر عملیات های مهم عنوان کرد.

لازم به ذکر است این رزمایش با شرکت سه گردان عملیاتی برادران به مدت دو روز در اردوگاه قدس برگزار شد.