این صفحه را چاپ کن!
حضور پایگاه خبری موج ارس جلفا و روزنامه سرخاب در نمایشگاه کتاب تبریز

پایگاه خبری موج ارس جلفا و روزنامه سرخاب ویژه شهرستان جلفا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب که از تاریخ نهم تا سیزدهم مهرماه سال جاری برپاشده است، حضور دارند.

به گزارش موج ارس جلفا، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز امسال به همراه سه نمایشگاه بزرگ دیگر در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شده است که این نمایشگاه‌ها عبارتند از: سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، ششمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و سومین نمایشگاه قرآن کریم که هر یک از این نمایشگاه‌ها به نوبه‌ خود از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

منطقه آزاد ارس نیز بعنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی و صنعتی کشور با ایجاد غرفه اداره امور رسانه های منطقه، برای معرفی پتانسیل ها و فرصت های موجود، به همراه پایگاه خبری موج ارس جلفا، روزنامه سرخاب ویژه شهرستان جلفا و سایر رسانه های محلی حضور پیدا کرده است.

در غرفه منطقه آزاد ارس آثار پژوهش و تحقیق های انجام شده در مراکز آموزش عالی، ویژه نامه های اختصاصی، بروشورهای معرفی پتانسیل ها و مزیت های سرمایه گذاری و اقتصادی ارس، مطبوعات محلی در معرض دید عموم می باشد.

در نمایشگاه کتاب امسال ۲۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در اختیار غرفه‌داران قرار گرفته است که در این فضا ۸۲۸ ناشر داخلی با ۱۰۳ هزار عنوان کتاب و ۷۶ ناشر بین المللی از ۲۴ کشور با بیش از ۲۲ هزار عنوان کتاب شرکت کرده اند.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور چند صد ناشر برتر از سراسر کشور در تبریز مهمترین رویداد فرهنگی استان و منطقه بوده و این نمایشگاه نه تنها توانسته نظر مخاطبان استان را به خود جلب کند بلکه هر ساله در همین ایام علاقمندان به کتاب و کتابخوانی از استان‌های همجوار نیز برای بازدید از این نمایشگاه به تبریز می‌آیند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :