- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

نخستین دوره مسابقات قرآن منطقه آزاد ارس برگزار می شود

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، اولین دوره مسابقات قرآن منطقه آزاد ارس ویژه ارس وندان، دانشجویان، دانش آموزان و کارمندان محدوده منطقه آزاد ارس در شهرستان های جلفا، خداآفرین و نوردوز برگزار می شود.

این مسابقات در ۷ رشته قرائت تحقیق سوره انبیاء و انفال، قرائت ترتیل سوره انبیاء و انفال، اذان، مفاهیم قرآنی سوره حجرات، حفظ ۱۰ جزء، ۱۵جزء و حفظ کل، ویژه مسابقات انتخابی قرآن مناطق آزاد کشور و در دو رشته حفظ ۱۰ سوره از جزء سی ام و حفظ ۱ جزء ویژه منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مسابقات ویژه منطقه آزاد ارس در بهمن ماه امسال و نیز مسابقات مناطق آزاد کشور طی اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

یادآور می شود طبق برنامه ریزی های انجام شده، نخستین دوره این مسابقات در بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام علاقه مندان اعم از دانشجویان، دانش آموزان، خادمان قرآن و عترت به شرکت در این مسابقات، حداکثر تا ۵ بهمن ۹۳ می باشد لذا علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان منطقه آزاد ارس به نشانی www.arasfz.ir و یا ایجاد تماس و ارتباط با حوزه مدیریت فرهنگی آموزشی سازمان، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.