این صفحه را چاپ کن!
خدمت بی منت هرگونه تقابل را خنثی و باطل می کند/ عرب باغی شایعه تغییر مدیرعامل را تکذیب کرد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم تربیت مدیران کارآمد و نهادینه سازی فرهنگ خدمت صادقانه در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمت بی منت هرگونه تقابل را خنثی و باطل می کند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در گفتگو با خبرنگار این سازمان، ضمن تکذیب هرگونه شایعه مربوط به تغییر در راس مدیریتی سازمان منطقه آزاد ارس، وجود حساسیت به تحولات ارس در رسانه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم واقعیت های ارس بیشتر از شایعات مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

عرب باغی عدم دسترسی برخی افراد به منافع شخصی از طریق ارس را عامل اصلی بروز برخی شایعه ها دانست و با بیان اینکه سوء استفاده از بیت المال برای اهداف شخصی مغایر با قانون اساسی و ارزش های انقلاب است، اظهار داشت: تا زمانی که در منصب مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس هستم دست فرصت طلبان از هرگونه سوء استفاده کوتاه بوده و قطع خواهد شد.

وی افزود: مقاومت در برابر ظلم، دفاع از حق و استواری در راه تحقق اهداف، درس هایی است که در بیش از چهار دهه خدمت در حساس ترین جایگاه ها و برهه های تاریخ این کشور کسب کرده و بکارگیری نموده ام.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تحول در عرصه اقتصادی ارس را مشهود و ملموس عنوان کرد و گفت: میلیون ها دلار سرمایه گذاری صورت گرفته و در حال انجام، بیانگر اهمیت ارس برای اقتصاد ملی می باشد، با این حال یکی از انتظارها رعایت انصاف و بیان واقعیت ها به مردم می باشد.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در عرصه های مختلف تولیدی، بازرگانی، خدماتی و عمرانی، انبارداری، کشاورزی و واردات خودرو در ارس فعال بوده و بیش از ۲۱۰ واحد صنعنتی و ۷۰ واحد کشاورزی نیز در حال احداث می باشند.

وی ضمن اشاره به برنامه ریزی های یک سال آینده در ارس برای رونق فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاران و تامین زیرساخت های لازم برای نیازهای آینده، از اجرای بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در سالجاری توسط سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد.

عرب باغی آمادگی برای تحقق اهداف و فرصت های پیش رو در دوران پساتحریم را ضروری دانست و افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده، ارس پیشگام بهره برداری از فرصت های جدید خواهد بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود، شایعه پراکنی را خصلت افراد ضعیف و سست ایمان دانست و با بیان اینکه برای تحقق اهداف و برنامه های ارس انسان های متعهد، با اراده و کارآمد لازم است، اظهار داشت: خادمان واقعی دلسوزان به حقوق ملت هستند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :