این صفحه را چاپ کن!
رئیس اداراه تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا: شعار مرگ بر آمریکا هرگز حذف شدنی نیست

رئیس اداراه تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا گفت: شعار مرگ بر آمریکا هرگز حذف شدنی نیست و وجود این شعار بیان کننده هویت درست انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش موج ارس جلفا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا، علت نام گذاری ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگرفته از حوادث قبل و بعد انقلاب دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مهم ترین حادثه بعد از پیروزی انقلاب بود که نقشه های پلید استکبار جهانی را برملا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ابراهیم سید محمدی با تاکید بر اهمیت تسخیر لانه جاسوسی افزود: هیچ حادثه ای به اندازه تسخیر لانه جاسوسی نمی توانست بیان کننده عمق بینش امام خمینی (ره) باشد زیرا امام (ره) از همان ابتدا استکبار جهانی را بزرگترین دشمن جهان اسلام می دانست و با تسخیر لانه جاسوسی دشمنی های استکبار با ایران اسلامی کاملا روشن شد.

وی درباره شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: شعار های حکومت اسلامی برگرفته از هویت دینی آن می باشد و هر فرد مسلمان با برخورداری از آموزه های دینی از ظلم و ستم بیزاری جسته و همیشه با استکبار و زورگویان مبارزه می کند.

مسئول تبلیغات اسلامی ادامه داد: برخلاف شنیده ها، شعار مرگ بر آمریکا هرگز حذف شدنی نیست و وجود این شعار بیان کننده هویت درست انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی است.

سید محمدی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: پیام این حضور به دشمنان اسلام و ایران این بوده که همه نسل های انقلاب به ویژه نسل های جوان و نوجوان همچنان پای انقلاب، آرمان ها و اهداف آن ایستاده اند.

وی در پایان با تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان یادآور شد: دشمنی استکبار با انقلاب نشان دهنده راه درستی است که انقلاب اسلامی ایران در حال پیمودن است.

 

 

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :