- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

دولت با توجه ویژه به روستاها زمینه پیشرفت کشور را فراهم کرده است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرماندار شهرستان جلفا در جمع اهالی روستای سیلگرد از توابع بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به خدمات صورت گرفته در سطح روستاهای شهرستان در طول دو سال فعالیت دولت یازدهم گفت: اشتیاق روستاییان به فعالیت اقتصادی در روستاها و مهاجرت معکوس از شهرها به مناطق روستایی را نتیجه سیاست های امید افزایی و محرومیت زدایی دولت دانست.

زاهد محمودی گفت: توجه خاص دولت تدبیر و امید به توسعه همه جانبه با محوریت روستاها و تلاش برای حل مشکلات روستاییان با ارایه بسته های حمایتی ویژه، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی ساکنان روستاها از طرح نظام سلامت و تحت پوشش قرار گرفتن آحاد مردم به خصوص روستاییان از خدمات بیمه درمانی از افتخارات دولت می باشد.

فرماندار شهرستان جلفا در ادامه با اشاره به موفقیت های دستگاه دیپلماسی کشور اظهار کرد: امروز شاهد عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی هستیم و این به برکت بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تعامل سازنده و رویکرد درست و ارزنده دستگاه دیپلماسی کشور است.

وی با اشاره به نشست اخیر وین در خصوص مسایل منطقه خاطر نشان کرد: دعوت از کشورمان به این نشست و درج پیشنهادات و راهکارهای ایران در بیانیه پایانی حکایت از نقش حساس و انکارناپذیر ایران در معادلات جهانی و منطقه ای دارد.

در این نشست اهالی روستای سیلگرد به پاس خدمات فرماندار شهرستان جلفا در رسیدگی به وضع نامناسب راه ارتباطی و تخصیص اعتبار در عمران و آبادانی روستا با اهدای لوحی تشکر کردند.

در حاشیه این دیدار مردمی، بهره برداری از دفتر شورای اسلامی روستای سیلگرد نیز آغاز شد.