این صفحه را چاپ کن!
حمایت ارس از شرکت های دانش بنیان و فناور

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس از تدوین و اجرای مشوق های حمایتی منطقه آزاد ارس برای شرکت های دانش بنیان و فناور خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده در حاشیه سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته تبریز گفت: در راستای جذب شرکت های دانش بنیان و فناور، مدیریت برنامه و بودجه سازمان شیوه نامه مشوق های حمایتی این شرکت ها را تدوین نموده و بزودی تصویب و به مرحله اجرا می رسد.

داداش زاده با اشاره به اینکه حوزه علم و فناوری یکی از پنج استراتژی اصلی توسعه منطقه آزاد ارس می باشد، افزود: هدف اصلی از تدوین شیوه نامه، ارائه تسهیلات و کمک به تجاری سازی ایده های برتر در منطقه و کشور می باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی، جذب شرکت های دانش بنیان و فناور جزو اولویت های سند تدبیر و توسعه منطقه آزاد ارس قرار گرفته است و حضور در نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو ربع رشیدی در تبریز با هدف آشنایی این شرکت ها با منطقه آزاد ارس و تسهیلات و مشوق های سرمایه گذاری این منطقه صورت گرفته است.

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس راه اندازی مرکز رشد با همکاری دانشگاه های مادر جهت جذب ایده های جدید و نیز آماده سازی سایت پژوهش و فناوری جهت فعالیت شرکت های فناور در ارس را از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس عنوان کرد.

سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته تبریز با حضور شرکت های دانش بنیان و نوآور و همچنین صاحبان فناوری های نو ایران و کشورهای همجوار، از ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :