این صفحه را چاپ کن!
ناگفته‌های انتخابات

نباید نادیده گرفت که برای کاندیدای خاصی تبلیغات نمودن و هواداری از اشخاص موردنظر می‌تواند پیامدهای مثبت و منفی و حاشیه‌هایی برای ما داشته باشد.

به گزارش موج ارس جلفا، چندماهی مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا حدودی تب و تاب انتخابات و تبلیغات در بین کاندیداهای احتمالی و یاران و هوادارن آنان افزایش یافته و تحرکات مختلف تبلیغاتی به صورت‌های گوناگون با توجه به پتانسیل‌ها و امکانات موجود هر کدام آغاز شده است.

چند روزی بود که دوستان و رفقای قدیمی به صورت مداوم طی تماس‌های صورت پذیرفته از طریق همراه شخصی اینجانب و همچنین قرارهای ملاقات و پیامک‌هایی بنده را مورد لطف خود قرار می‌دادند که به‌تبع آن شادی وافری به خاطر این توجه به اینجانب حاصل شده بود، همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز دوستان در گروه‌های مختلفی اینجانب را وارد می‌نمودند که همه اینها را بنده ناشی از محبت دوستان به خود می‌دانستم که متأسفانه بسی خیال خام بود. تا اینکه به یکباره هدف غایی تمامی این محبت‌های نابهنگام برایم مشخص گردید.

آری درست فکر کردید این عزیزان همگی قصد دارند که بنده حقیر به عنوان هوادارشان و عضوی از ستادهایشان فعالیت نمایم و چند ماه مانده به انتخابات را در خدمت این دوستان باشم!

نباید نادیده گرفت که برای کاندیدای خاصی تبلیغات نمودن و هواداری از اشخاص موردنظر می‌تواند پیامدهای مثبت و منفی و حاشیه‌هایی برای ما داشته باشد. به‌دور از همه هیاهوهای انتخاباتی و شب‌نشینی‌هایی که در سطح شهر راه افتاده است و همه ما گاهاً با میل یا ناگزیر در آنها شرکت می‌نماییم. تصمیم گرفتم خاطرات شهروندان باتجریه از ایام انتخابات را جویا شوم که بسی جالب و آموزنده برای همه ما می‌باشد که بنده نیز توصیه می‌نمایم همه دوستان قبل از وارد شدن به صحنه‌های هواداری از کاندیدای خاص سعی کنن این خاطرات را هم گوش داده و تجربه راه قرار دهند.

دوستی به خاطر فرارسیدن مجدد انتخابات خوشحال بود که علت خوشحالیش به‌خاطر بدهی قبلی یکی از کاندیداها به ایشان بود و می‌گفت این‌بار هم همان فرد می‌خواهد در انتخابات ثبت‌نام کند، پس قبل از هر چیزی حتماً بدهی مرا صاف خواهد نمود. دوستی از دورهمی‌های انتخاباتی می‌گفت و شیرینی روزها و شب‌بیداری‌ها همراه با استرس، دوستی از شب‌نامه‌های انتخاباتی می‌گفت و صدها خاطره خوش و ناخوش از انتخابات دوره‌های قبل و شادی‌ها، اشک‌ها و حسرت‌های مانده به دل برخی‌ها…

البته باید اضافه نمایم که رفته‌رفته با نزدیک‌تر شدن به انتخابات جلسات خصوصی و عمومی افزایش می‌یابد که در این بین، برخی جلسات در مکان‌های تفریحی و عمومی و با حضور برخی چهره‌های آشنا گاهاً توجه‌ها را به خود جلب می‌کند که این نکته نیز جای بحث و گفتگو دارد. اما آنچه که در تبلیغات این دوره از انتخابات کاملاً مشهود می‌باشد، صرف هزینه‌های گزاف مهمانی‌ها و ضیافت‌های شبانه و سایر هزینه‌ها می‌باشد که در خصوص منابع تأمین این هزینه‌های نجومی نیز بهتر است کاندیداهای محترم دقت نمایند تا اینکه بعد از پیروزی احتمالی در انتخابات از همان اول کار مدیون عده‌ای نباشند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :