این صفحه را چاپ کن!
هشدار به خودروهای پلاک ارس/ دور دور کردن ممنوع!

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در خصوص "دور دور کردن" خودروها در برخی نقاط شهر گفت: با چنین مواردی به شدت برخورد خواهد شد و خودروهای دارای پلاک ارس ضمن برگشت به مبدا از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش موج ارس جلفا، فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در راستای تشدید امنیت اخلاقی به صورت جدی با افرادی که در داخل خودرو کشف حجاب کرده و آلودگی صوتی ایجاد می‎کنند، برخورد می‌شود و خودروی این افراد به پارکینگ منتقل می‌شود.

محسن حسن خانی در خصوص “دور دور کردن” خودروها در برخی نقاط شهر گفت: با چنین مواردی به شدت برخورد خواهد شد و خودروهای دارای پلاک ارس (خودروهای ویژه ی منطقه آزاد جلفا) ضمن برگشت به مبدا از تردد آنها جلوگیری خواهد شد و سایر خودروها نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

وی با اشاره به پدیده سگ گردانی گفت: بروز چنین پدیده ای شایسته فرهنگ غنی مردم آذربایجان نیست و پلیس با چنین افرادی برخورد خواهد کرد، شهروندان در صورت مشاهده ی اینگونه موارد موضوع را از طریق تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس ناجا اعلام کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به بحث بدحجابی و بدپوششی نیز اشاره کرد و عنوان کرد: پلیس از لحاظ شرعی و قانونی وظیفه دارد با این نا هنجاری‌ها برخورد کند، لذا در مرحله اول به این افراد تذکر داده و در صورت بی‌توجهی به قانون، برای خاطیان پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی تحویل خواهد داد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :