- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در هادیشهر ضروری است

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، زاهد محمودی روز شنبه در نشستی با مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اظهارکرد: با توجه به سکونت شمار زیادی از بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان جلفا در هادیشهر و وجود مشکلات فراوان در مراجعه آنان به درمانگاه مستقر در شهر جلفا، راه اندازی مرکز بهداشتی در هادیشهر بسیار ضروری است.

وی به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم با اجرای طرح نظام سلامت و ارایه خدمات مطلوب بیمه ای در صدد ارتقای سطح سلامت جامعه برآمده که لازم است برای تحقق آن امکانات درمانی در دسترس مردم باشد.

فرماندار جلفا افزود: رضایت مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی به واسطه ارتقای سطح خدمات اولویت کاری تامین اجتماعی است و این سیاست در این شهرستان نیز باید اجرایی شود.

محمودی از تلاش تامین اجتماعی شهرستان درایجاد امیدواری و شوق و ذوق در بین بیمه شدگان تشکرکرد.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار شعبه تامین اجتماعی درهادیشهر در دولت یازدهم، بسیاری از مشکلات بیمه شدگان برطرف شده که با راه اندازی درمانگاه، مشکلات باقی مانده هم به کلی برطرف خواهد شد.

شهرستان جلفا دارای ۱۷هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی و تعداد دو هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر شامل بازنشتگان، بازماندگان و کارافتادگان می باشد.