این صفحه را چاپ کن!
دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای بیان و تبیین ارزش ها، دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهرستان جلفا روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی به دست امام راحل که یکی از وقایع مهم تاریخ معاصر به شمار می رود به عنوان الگویی برای دیگر کشورهای منطقه تبدیل شده که لازم است با بزرگداشت آن در راستای تقویت بصیرت افزایی مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری افزود: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصت مناسبی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است و باید بیش از همه برای جوانان و نوجوانان در راستای بصیرت افزایی آنان تبیین و شفاف سازی شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: اسلامی بودن، اتکا به پشتوانه قوی مردمی، عدم وابستگی به قدرت های استکباری، رهبری همه جانبه امام راحل و مقام معظم رهبری و پافشاری بر اهداف و آرمان های اسلامی – انقلابی از مهمترین این ویژگی ها است.

امام جمعه جلفا با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی بخصوص در زمینه زدودن فقر و محرومیت از نقاط محروم انجام شده است که قابل قیاس با دوران طاغوت نیست، تصریح کرد: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسئولان دستگاه های اجرایی باید با همدلی و برنامه ریزی دقیق، اقدامات انجام شده در این سی و شش سال را به مردم اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری حضور مدیران را در آئین های گرامیداشت دهه فجر مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همدوش با ملت ایران در آئین های باشکوه دهه مبارک فجر حضوری پر رنگ داشته باشد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :