این صفحه را چاپ کن!
۲۳ پروژه شهرستان جلفا در دهه فجر به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان جلفا گفت: همزمان با سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی 23 پروژه با اعتبار 172 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش موج ارس جلفا، فرماندار شهرستان جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

زاهد محمودی با تأکید بر برگزار شدن با شکوه ایام الله دهه فجر گفت: جشن های پیروزی انقلاب باید همانند مراسمات دینی و مذهبی مردمی باشد و خود مردم مدیریت کنند و از همگان درخواست داریم تا با تمام همت و تلاش خود در راستای پرشور برگزار شدن مراسم های این ایام تلاش کنند.

وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال، ۱۷ کمیته اجرایی با همکاری و هم افزایی دستگاه های این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرماندار جلفا با بیان اینکه به میمنت فرا رسیدن سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی، دولت در سراسر کشور افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف با هدف توسعه و آبادانی و رفاه مردم را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در شهرستان جلفا نیز در ایام الله دهه فجر امسال ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف، مسکن مهر، عمران شهری، آب، مسکن روستایی، مخابرات و راه و شهرسازی است.

محمودی ادامه داد: برای آماده سازی این طرح ها ۶۲ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و ۱۱۰ میلیارد ریال هم از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

فرماندار شهرستان جلفا احداث بلوار ولایت فقیه با میادین مربوطه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و آسفالت راه روستایی افشار با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از پروژه های شاخص این شهرستان نام برد و یادآور شد: واگذاری ۲۷۸ واحد مسکن مهر با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و بهسازی ۳۶۱ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال از دیگر پروژه های یاد شده هستند.

زاهد محمودی علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی، بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری جشن و سرور بزرگداشت انقلاب در روستاهای تابعه، یادواره های شهدا و ویزیت رایگان بیماران را از مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان جلفا عنوان کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :