- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

۲۳ پروژه شهرستان جلفا در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرماندار شهرستان جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

زاهد محمودی با تأکید بر برگزار شدن با شکوه ایام الله دهه فجر گفت: جشن های پیروزی انقلاب باید همانند مراسمات دینی و مذهبی مردمی باشد و خود مردم مدیریت کنند و از همگان درخواست داریم تا با تمام همت و تلاش خود در راستای پرشور برگزار شدن مراسم های این ایام تلاش کنند.

وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال، ۱۷ کمیته اجرایی با همکاری و هم افزایی دستگاه های این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرماندار جلفا با بیان اینکه به میمنت فرا رسیدن سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی، دولت در سراسر کشور افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف با هدف توسعه و آبادانی و رفاه مردم را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در شهرستان جلفا نیز در ایام الله دهه فجر امسال ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف، مسکن مهر، عمران شهری، آب، مسکن روستایی، مخابرات و راه و شهرسازی است.

محمودی ادامه داد: برای آماده سازی این طرح ها ۶۲ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و ۱۱۰ میلیارد ریال هم از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

فرماندار شهرستان جلفا احداث بلوار ولایت فقیه با میادین مربوطه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و آسفالت راه روستایی افشار با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از پروژه های شاخص این شهرستان نام برد و یادآور شد: واگذاری ۲۷۸ واحد مسکن مهر با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و بهسازی ۳۶۱ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال از دیگر پروژه های یاد شده هستند.

زاهد محمودی علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی، بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری جشن و سرور بزرگداشت انقلاب در روستاهای تابعه، یادواره های شهدا و ویزیت رایگان بیماران را از مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان جلفا عنوان کرد.