- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

مسئولان اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، زاهد محمودی روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: رویکرد دولت به عنوان مجری انتخابات، سلامت انتخابات درکنار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و همه باید دولت را در تحقق این امر یاری کنند.
وی فراهم سازی شرایط برای برگزاری انتخابات را وظیفه مسئولان و متولی های امرانتخابات دانست و افزود: فراهم کردن فرصت یکسان برای حضور حداکثری درانتخابات امر مهمی است و همه سلایق باید امکان حضور در انتخابات را داشته باشند.
فرماندار جلفا ایجاد شور و شوق انتخاباتی درکنار امنیت انتخاباتی را مهم دانست و گفت: اجرای صحیح قانون در برگزاری انتخابات سالم و حرف اول را می زند و دراین خصوص باید از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده شود.
محمودی به تجربه برگزاری انتخابات در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه دموکراسی و مردم سالاری و انتخابات پرشور و سالم حاصل شده است.
وی آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی و تمامی نهادها و سازمان ها در تعامل سازنده و مشارکت همه جانبه در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را خواستار شد.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان یادآور شد: در صورتی که قصد حمایت از فرد یا افرادی درانتخابات را دارند از سمت خود استعفا دهند در غیراین صورت برخورد قانونی اعمال خواهد شد.
فرماندار جلفا دراین نشست که درگرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، داشتن روحیه بسیجی در خدمت به مردم را به مسئولان توصیه کرد.
محمودی همچنین تکریم و احترام ارباب رجوع، حضور به موقع و منظم در محل خدمت، خدمت رسانی صادقانه به مردم و تعامل گروهی را به روسای ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان متذکر شد.
دراین نشست روسای جدید شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد حضرت امام (ره)، زندان و پست بانک شهرستان جلفا به اعضا معرفی شدند.