- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

بسیج یک حقیقت همیشه زنده و بی پایان است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، محمد حسن نژاد نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است که ما نگاهی به کارنامه درخشان نیروی مقاومت بسیج داشته باشیم چرا که امروز این نیرو به یک حقیقت ماندنی و تأثیرگذار در جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس در میان نبرد جبهه های حق علیه باطل رشادت ها و جانفشانی های زیادی را در راه دفاع از کیان کشور از خود نشان داده اند و همچنان در دوران بعد از ۸ سال دفاع مقدس نیز با حضور در عرصه های سازندگی در راه عمران و آبادانی کشور تلاش های زیادی را از خود با یادگار گذاشته اند .

حسن نژاد ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج که بسیج حرکتی مردمی، برای مردم و از خود مردم است تاکید کرد: امروز بسیج دیگر یک تشکل نظامی محض نیست و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بسیجیان در همه عرصه های اقتصاد مقاومتی به ویژه محرومیت زدایی نقش بی بدیل دارند .

نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا خاطرنشان کرد: امروز نباید بسیج را صرفا یک تشکل سیاسی و نظامی تلقی کرد چرا که بسیجی باید در همه عرصه وسط میدان باشد و از تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های علمی ، سیاسی ، فرهنگی ، هنری جامعه دفاع کند .