- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

اعلام موجودیت جبهه مردمی یاران ملت و دولت برای انتخابات مجلس دهم

به گزارش موج ارس جلفا [1]، به نقل از فارس، محمدجواد محمدی نوری بازرس علی‌البدل خانه احزاب ایران و دبیر جبهه مردمی یاران ملت و دولت از تشکیل این جبهه مردمی با حضور برخی از احزاب به‌عنوان مؤسس اولیه باهدف همگرایی و همدلی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت وسیع مردم و در راستای شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق وحدت‌گرایی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمدی نوری با اشاره به اینکه در مذاکره با سایر احزاب پیش‌بینی گردیده تا پایان آذرماه جاری اعضاء این جبهه به ۴۰ گروه سیاسی برسد گفت: درصدد آنیم تا با انسجام در ساختار و مصادیق مشترک در سیاست‌ها با گامی مؤثر و سازنده در معرفی کاندیداهای کارآمد و ایده آل پا به عرصه انتخابات مجلس بگذاریم.

وی همچنین تأکید کرد: به‌زودی برنامه‌ها و سیاست‌های این جبهه به همراه نامزدهای احتمالی آن در ۱۵۰ شهر ایران از طریق رسانه‌ها به ملت شریف ایران اعلام گردد.

دبیر جبهه مردمی یاران ملت و دولت با اشاره به اینکه در کلیه استان‌ها دفاتر نمایندگی این جبهه افتتاح خواهد شد تأکید کرد: برای برخورداری از رهنمودهای دلسوزانه شخصیت‌های برجسته نظام با برخی چهره‌های تأثیرگذار و محبوب ملت نشست‌های مشترکی برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین از اعلام راه‌اندازی سامانه‌ای در هفته‌های آینده برای دریافت مشاوره‌ها و نظرات مردم و جوانان خبر داد و یادآور شد نگاه مردم و آموزه‌های ملت را مطلوب یک رویکرد واقع‌گرایانه در انتخاب اصلح نامزدها میدانیم و معتقدیم همبستگی ملت و دولت در کنار یکدیگر تجلی‌گاه اقتدار حکومت اسلامی به شمار می‌رود.