- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان جلفا با عنوان «شکوه ایستادگی» برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان شهرستان جلفا با حضور صدها نفر از بسیجیان، مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، دانش‌آموزی و دانشجویی و اقشار مختلف مردم در مصلی وحدت هادیشهر برگزار شد.

بسیجیان ولایی و حماسی شهرستان جلفا در این همایش بزرگ که صحنه نمایش اقتدار و ولایت‌مداری آنان بود،‌ شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، ما زنده‌ایم رزمنده‌ایم، لبیک یا زینب، لبیک یا حسین، هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود» سر داده و اتحاد، انسجام، همبستگی و آمادگی خود را در برابر توطئه های دشمن نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تمجید از بسیجیان، این قشر را مدافعان آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام ابوالفضل ولایی گفت: تا زمانی که روحیه بسیجی بر جامعه اسلامی حاکم است، هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را تهدید کند.

وی از بسیجیان به عنوان بدنه توانمند نظام اسلامی یاد کرد و افزود: روحیه بسیجی و ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

فرمانده سپاه ناحیه جلفا نیز در ابتدای این همایش ضمن خیرمقدم گویی، بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور عنوان کرد و گفت: بسیجیان با بصیرت کامل و ولایی بودن برای دوستان نظام و انقلاب و کشور مایه خرسندی و امید و اعتماد است و برای بدخواهان و دشمنان و کینه‌ورزان مایه بیم و هراس است.

سرهنگ احمد تقی پور با بیان اینکه وظیفه مهم بسیج حفاظت و ایستادگی در مقابل نفوذهای دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: بسیج با اقتدار کامل توانسته در حفظ و آمادگی رزمی و دفاعی و شناسایی و مقابله با نفوذ دشمنان مأموریت های خویش را به نحو احسن ادامه دهد.

در این مراسم که در آستانه اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد؛ مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی و عزاداری پرداختند.

اجرای سرود و نغمه های حماسی به صورت دسته جمعی توسط بسیجیان شور و حال خاصی به این محفل معنوی بخشیده بود.