این صفحه را چاپ کن!
فرماندار شهرستان جلفا: دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات نقش آفرین اند

فرماندار شهرستان جلفا گفت: دهیاران وشوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در انتخابات 7 اسفند نقش برجسته ای دارند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، زاهد محمودی روز دوشنبه در همایش دهیاران بخش مرکزی جلفا، برگزاری انتخابات آتی را مهم ترین و حساس ترین مساله کشور بیان و اظهار کرد: دهیاران باید فضای سالم را برای انتخابات فراهم کنند.
وی افزود: دهیاران به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست ها و برنامه های کلان دولت در روستاها با بالا بردن سطح آگاهی خود و روستاییان در سوق دادن مردم برای انتخاب اصلح موثر باشند.
فرماندار جلفا، حفظ و تقویت روحیه خدمت رسانی به روستاییان را به دهیاران یادآور شد و افزود: دهیاران بدون وابستگی به نامزد خاص در انتخابات و طرفداری از جناح و حزب، زمینه اعتماد سازی و مشارکت حداکثری را در مردم فراهم کنند.
محمودی، لازمه انتخابات سالم را بصیرت و بینش سیاسی افراد بیان و تشریح کرد: دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در راستای بصیرت افزایی و تقویت روحیه امیدواری در مردم تلاش کنند.
وی همچنین زمینه سازی برای مشارکت روستاییان در آبادانی وتوسعه روستاها، تلاش برای حل مشکلات روستاییان، اجرای درست و دقیق سیاست های دولت در روستاها و تعامل با دستگاه های اجرایی را به دهیاران توصیه کرد.
بخشدار مرکزی جلفا نیز در این نشست با اشاره به نقش دهیاران در پیشبرد اهداف دولت در روستاها بر ضرورت آمادگی کامل برای زمینه سازی مشارکت مردم در انتخابات توسط دهیاران تاکید کرد.
سید حسام الدین حسامی خاطرنشان کرد: توجه دولت یازدهم به روستاها به خصوص روستاهای مرزی چشمگیر است و روستاهای بخش مرکزی جلفا نیز از این سیاست ها بی نصیب نماندند.
وی افزود: دولت تدبیر و امید به منظور ایجاد اشتغال و افزایش راندمان تولید در روستاها تسهیلات بدون بهره به روستاهای این شهرستان اختصاص داده است که زمینه ساز رشد و شکوفایی روستاها خواهد بود.
حسامی از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست زمینه را برای بهره مندی روستاییان از تسهیلات ماده ۱۹۵ دولت در روستاها فراهم کنند.
در این نشست دهیاران و روسای شوراهای اسلامی، دیدگاه های خود را در زمینه تعامل دستگاه های اجرایی با دهیاران، حفظ جایگاه و منزلت شوراهای اسلامی در ادارات و تکمیل طرح هادی روستاها و موانع موجود مطرح کردند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :