این صفحه را چاپ کن!
حریر سپید زمستان بر تن ارس/ تردد در محورهای منتهی به منطقه آزاد ارس ادامه دارد

مدیر امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس در گفتگوی تلفنی گفت: علیرغم بارش برف در مسیرهای منتهی به منطقه آزاد ارس تردد در این مسیرها ادامه دارد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، محبوب ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دمای هوا و بارش برف در هفته پیش رو، صبح امروز جلسه ستاد بحران با حضور فرمانده نیروی انتظامی، پلیس راه، رئیس اداره راه و شهرسازی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شده و اقدامات لازم برای امداد و نجات و بازگشایی مسیرها برنامه ریزی شد.
وی افزود: از آغازین دقایق بارش برف نیروهای امداد و نجات در مسیرهای منتهی به این منطقه مستقر شده اند و تاکنون عملیات بازگشایی مسیرهای مرزی و غیرمرزی منتهی به منطقه آزاد ارس از جمله تبریز، خوی، سیه رود و بازرگان انجام شده و تردد در این مسیرها ادامه دارد.
ابراهیمی افزود: عملیات بازگشایی و رهاسازی خودروها و هموطنان در اوج زمان ترافیک در مسیرهای منتهی به ارس انجام شد و تا زمان عادی شدن وضعیت جوی نیروهای امداد و نجات و تمامی اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل خواهند بود.
وی با بیان اینکه مسافران گرفتار در برف و کولاک به اماکن اسکان ضروری هدایت شده اند، در توصیه به مسافران گفت: در صورت عدم ضرورت تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیرها امتناء نموده و در صورت تردد از زنجیر چرخ استفاده کرده و تجهیزات زمستانی لازم برای خودرو و لباس گرم به همراه داشته باشند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :