این صفحه را چاپ کن!
واژگونی خودرو در جلفا یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت

بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور جلفا – ایواوغلی متأسفانه یک نفر در دم جان باخت و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

به گزارش موج ارس جلفا، مسئول امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس گفت: این حادقه مقارن ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه در سه راهی قره بلاغ ۵ کیلومتری جلفا – ایواوغلی (آذربایجان غربی) رخ داد.

به گفته محبوب ابراهیمی در این حادثه سرنشین خودرو به نام حمیده یکانی ۳۵ ساله در دم جان باخت و راننده خودرو به نام اسمعیل یوسف زاده و دیگر سرنشین خودرو به نام اسری یوسف زاده به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر اعزام شدند.

وی علت حادثه را لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز خودرو و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی راننده اعلام کرد.

مسئول امداد نجات منطقه آزاد ارس با اشاره به بارش شدید برف در شامگاه پنج شنبه در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس و گرفتار شدن خودروهای عبوری در محورهای شهرستان از امداد و نجات ده ها خودرو گرفتار در برف و کولاک و هدایت آنها به مراکز اسکان شبانه خبر داد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته بر اثر لغزنده بودن جاده ها چندین خودرو از مسیر منحرف و دچار سانحه شده بودند که با تلاش مأموران امدادی نجات یافتند.

وی افزود: هم اکنون محورهای منتهی به منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا باز بوده و مسافرانی که قصد تردد در این محورهای را دارند با احتیاط کامل و همراه داشتن تجهیزات ایمنی مسافرت کنند.

محور ارتباطی جلفا – ایواوغلی شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس را به شهرستان خوی و دیگر شهرستان های استان آذربایجان غربی ارتباط می دهد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :