این صفحه را چاپ کن!
امام جمعه جلفا: حمایت از جبهه مقاومت اسلامی نشانه وحدت و همبستگی مسلمانان است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: ملت های مسلمان منطقه در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده اند و امروز جبهه مقاومت اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی نیازمند حمایت است.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت با هدف شکست دادن گروه ترویستی و تکفیری داعش باید بیش از پیش مورد توجه کشورهای منطقه قرار گیرد، گفت: بمباران مواضع گروه تکفیری داعش توسط جنگنده های روسیه این گروه ترویستی را اکنون در ضعف قرار داده و ضربات سنگینی را بر پیکره آنان وارد کرده است.

حجت الاسلام علی انتظاری افزود: همسویی روسیه با جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از جبهه مقاومت به ویژه در سوریه تمامی معادلات بین المللی را به هم ریخت و به طور حتم مانع تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مقاومت مردم سوریه، لبنان و یمن نبود، ایران اکنون جولانگاه دشمنان شده بود، پس نیاز است با حفظ اتحاد، از این مبارزان اسلامی حمایت مادی و معنوی کنیم.

خطیب نماز جمعه جلفا با اشاره به مواضع اخیر دولت های غربی درباره پرونده هسته ای ایران گفت: نرمش دشمنان نظام اسلامی در رفتار و گفتارشان نشانه تغییر رویه آنها نیست؛ بلکه بدین معناست که آنها نمی توانند علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهند.

وی تصریح کرد: آمریکا و استکبار باید بداند که دیگر فکر استکبارستیزی در دنیا روشن است و باورهای انقلابی و مسئله ایثار، شهادت و ولایت گرایی آرمان همه ملت های آزادی خواه دنیاست.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :