- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

حمایت از جبهه مقاومت اسلامی نشانه وحدت و همبستگی مسلمانان است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت با هدف شکست دادن گروه ترویستی و تکفیری داعش باید بیش از پیش مورد توجه کشورهای منطقه قرار گیرد، گفت: بمباران مواضع گروه تکفیری داعش توسط جنگنده های روسیه این گروه ترویستی را اکنون در ضعف قرار داده و ضربات سنگینی را بر پیکره آنان وارد کرده است.

حجت الاسلام علی انتظاری افزود: همسویی روسیه با جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از جبهه مقاومت به ویژه در سوریه تمامی معادلات بین المللی را به هم ریخت و به طور حتم مانع تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مقاومت مردم سوریه، لبنان و یمن نبود، ایران اکنون جولانگاه دشمنان شده بود، پس نیاز است با حفظ اتحاد، از این مبارزان اسلامی حمایت مادی و معنوی کنیم.

خطیب نماز جمعه جلفا با اشاره به مواضع اخیر دولت های غربی درباره پرونده هسته ای ایران گفت: نرمش دشمنان نظام اسلامی در رفتار و گفتارشان نشانه تغییر رویه آنها نیست؛ بلکه بدین معناست که آنها نمی توانند علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهند.

وی تصریح کرد: آمریکا و استکبار باید بداند که دیگر فکر استکبارستیزی در دنیا روشن است و باورهای انقلابی و مسئله ایثار، شهادت و ولایت گرایی آرمان همه ملت های آزادی خواه دنیاست.