این صفحه را چاپ کن!
مشارکت ۵ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ارس در احداث پروژه های فرهنگی مناطق همجوار

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد ارس از مشارکت پنج میلیارد ریالی احداث پروژه های فرهنگی مناطق همجوار خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: این پروژه ها در مجموع با پنج میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال شامل احداث، تکمیل و بازسازی اماکن متبرکه و مساعدت در دو پروژه عمرانی در روستای آغبلاغ و تجهیز بیمارستان هادیشهرمی باشد.

داداش زاده افزود: تکمیل پروژه امامزاده بابایعقوب تا سقف یک میلیارد ریال،کف سازی و محوطه سازی امامزاده سیدمحد آقا در نوجه مهر تا سقف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال،تکمیل احداث پروژه مقبره سیده نرگس خانم در روستای لیوارجان تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، بازسازی امامزاده آغبلاغ تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، احداث پارکینگ و زائرسرای امامزاده شعیب دوزال(ع) تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال، احداث مسجد امام جعفر صادق (ع) جنوب هادیشهر تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، ایجاد خیمه معرفت در امامزاده سیدمحمدآقا نوجه مهر تا سقف ۷۰ میلیون ریال پروژه های عقد تفاهم شده با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا می باشد.

وی گفت: همچنین طی تفاهم نامه با شورای اسلامی روستای آغبلاغ مساعدت ۵۵۰ میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد ارس و با نظارت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان برای عقب کشی دیوار در مسیر تعریض جاده و اصلاح چشمه روستای آغبلاغ منعقد شده و اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه افزود: بر اساس تفاهمنامه فی مابین سازمان و آموزش و پرورش شهرستان جلفا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت تکمیل محوطه سازی و دیوارکشی آموزشگاه جدیدالاحداث شمس تبریزی هادیشهر تخصیص داده شده است.

داداشزاده در ادامه از مشارکت در تجهیز بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز منطقه و لزوم توجه به تجهیز نمودن بیمارستان شهرستان، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از طرف سازمان برای خرید دستگاه اکوقلب بیمارستان هادیشهر اعتبار تخصیص یافته است.

وی مشارکت منطقه آزاد ارس در پروژه های مختلف شهرستان و نواحی همجوار را لازم دانست و گفت: در راستای توسعه همگام نواحی همجوار با منطقه آزاد ارس هرساله بودجه ای از محل اعتبارات فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس برای این نواحی تخصیص می یابد که در پروژه های مختلف و با تائید مدیرعامل سازمان در این پروژه ها مشارکت می کنیم.

وی گفت: تاکنون اقدامات فرهنگی ارزشمندی از سوی سازمان برای ارتقای کیفیت خدمات و مجموعه های فرهنگی مذهبی انجام شده و بستر مناسب برای فعالیت در این زمینه فراهم شده است که با تداوم حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و مشارکت مردم و شوراها و سایر نهادها در روستاها و شهرهای همجوار بتوانیم نتایج مطلوبتر و ماندگارتری را بدست آوریم.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :