این صفحه را چاپ کن!
۷۰ دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد جلفا تجلیل شدند

مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجوهای نمونه دانشگاه آزاد اسلامی جلفا با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در تالار آذران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، زاهد محمودی دراین آیین، قشر دانشجویی را عضو فعال و تاثیرگذار جامعه بیان کرد و گفت: توسعه علمی و فناوری و فعالیت دانش بنیان به وسیله دانشجوها رقم می خورد.

وی افزود: جامعه علمی کشور به عنوان پشتوانه قوی برای دولتمردها می تواند در تقویت مسیر پیشرفت و نیل به اهداف مفید واقع شود.

فرماندار جلفا با تشریح دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، این موفقیت ها را در سایه وجود پشتوانه محکم علمی و همراهی جامعه دانشگاهی با دولت دانست.

محمودی مدیریت صحیح و عاقلانه علمی کشور را لازمه پیشرفت و توسعه بیان و تصریح کرد: دراین راستا نباید از نقش تاثیرگذار نخبگان علمی و دانشگاهی کشور غفلت کرد.

وی بهره گیری از قشر جوان و تحصیل کرده جامعه در مدیریت ها را رویکرد دولت یازدهم در پیشبرد اهداف توسعه ای خود دانست و افزود: بدون پیوست علمی و فرهنگی، توسعه کشور محقق نخواهد شد.

محمودی به شتاب حرکت های علمی و تحقیق و فناوری در دانشگاه های اشاره و با تاکید بر تداوم این حرکت ها، آن را نتیجه حمایت های همه جانبه دولت تدبیر و امید از نخبه های علمی بر شمرد.

وی بکارگیری نیروهای غیرعلمی در مدیریت ها را آفت بزرگی برای کشور دانست و بر ضرورت پرهیز از اعمال شیوه های غیرعلمی و سلیقه ای در مدیریت ها تاکید کرد.

نظیر این مراسم در دانشگاه پیام نور جلفا و دانشگاه آزاد هادیشهر برگزار شد.

در شهرستان جلفا تعداد ۷ مرکز آموزش عالی با جمعیت دانشجویی بیش از ۱۲ هزار نفر فعالیت می کند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :