این صفحه را چاپ کن!
توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد هادیشهر قابل تقدیر است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی افتخاری برای این شهرستان است و از همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر که این زحمت را کشیده‌اند، تشکر می کنیم.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهرستان جلفا در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: بنده از زحمات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه رئیس واحد هادیشهر از کارهای مهم‌ انجام شده در این شهرستان و شرایط بسیار خوبی که رقم خورده، تشکر می‌کنم؛ از جمله این فعالیت‌ها تحصیلات تکمیلی و پیشرفت فرهنگی دانشجویان و انس بیشتر دانشجویان با معارف قرآن و دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی انتظاری افزود: از طرفی این جریان مایه رشد و ترقی مردم و جوانان مشتاق و علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی است و ما افتخار می‌کنیم که این کار به نتیجه رسیده است؛ بنابراین از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انتظار داریم روز به روز به تعالی و ترقی این شهرستان افزوده شود.

وی ادامه داد: هر کاری که در انجام آن رضایت خداوند تبارک و تعالی مدنظر باشد سرانجام آن مبارک و میمون است.

امام جمعه جلفا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست دانشگاه، اعضای اساتید و کارکنان گفت: إنشاءالله شاهد پیشرفت های علمی و فرهنگی در عرصه های مختلف در سطح استان خواهیم بود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :