- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

پذیرش دانشجو در ۱۳ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد جلفا در بهمن ماه سالجاری

به گزارش موج ارس جلفا [1]، اکبر ناصری آذر با اعلام این خبر افزود: بنا براعلام رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی متقاضیان ادامه تحصیل در واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می توانند از طریق برگزاری آزمون اختصاصی در نیمسال دوم ۹۴-۹۵(بهمن ماه سالجاری) در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند.

وی با اشاره به تاکید رئیس مرکز سنجش و پذیرش بر لزوم مطالعه دقیق دستور العمل و اطلاع از رشته محل های ارائه شده قبل از تهیه کارت اعتباری و ثبت نام در این سامانه، افزود : آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی شامل دروس زبان عمومی و هوش و استعداد تحصیلی می باشد و در روز جمعه ۱۸ دی ماه، به صورت متمرکز و تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی،دانشجویی و فرهنگی واحد بین المللی جلفا افزود: علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد بین المللی جلفا نیز می توانند از طریق سایتwww.azmon.org  در آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی در ۱۳ رشته کارشناسی ارشد ثبت نام و پس از پذیرش در بهمن ماه سالجاری شروع به تحصیل نمایند.

وی در ادامه گفت: رشته های حقوق جزا و جرم شناسی ، مدیریت بازرگانی – تجارت الکترونیکی، مدیریت ثبت اسناد واملاک، مهندسی عمران – ژئوتکنیک، مهندسی عمران سازه، مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی، مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی، مهندسی خودرو، زیست شناسی – بیوشیمی، معماری داخلی، انرژی و معماری، فناوری معماری – معماری دیجیتال، فناوری معماری – معماری بیونیک رشته های این واحد دانشگاهی که شامل آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی می باشند.

ناصری آذر افزود: بنا بر اعلام رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی امکان ثبت نام این دسته از متقاضیان از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه تا پایان روز چهارشنبه ۹ دی ماه از طریق مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmon.org   و امکان انتخاب حداکثر ۴۰ رشته محل فراهم شده است.

وی همچنین افزود: اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون تا پایان بهمن ماه اعلام شده و از نیمسال دوم ۹۵-۹۴ شروع به تحصیل خواهند کرد.

ناصری آذر گفت: متقاضیان می توانند درخصوص دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد رشته ها و نحوه پذیرش با شماره های ۴۲۰۲۵۳۶۰و ۴۲۰۲۵۴۵۸با پیش شماره ۰۴۱تماس حاصل نمایند ویا به آدرس اینترنتی www.iauj.ac.ir مراجعه کنند.