این صفحه را چاپ کن!
نخستین جلسه ستاد بزرگذاشت دهه فجر منطقه آزاد ارس برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منطقه آزاد ارس با حضور جمعی از معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ضمن تبیین اهمیت و جایگاه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه ریزی برای اجرای جشنواره زمستانی ارس در این ایام، جلسه هماهنگی این ستاد زودتر از سال های قبل برگزار شد.

یوسف داداش زاده گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در اهمیت اقتصاد مقاومتی، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ارس، هم راستا با اهداف اقتصادی منطقه آزاد ارس و کشور، طراحی و اجرا می شود.

وی افزود: برنامه ریزی و اجرای جشنواره زمستانی ارس را با هدف ایجاد اشتیاق در بین مردم برای سفر به منطقه آزاد ارس در ایام سرد سال و رونق بخشیدن به تجارت، بازرگانی و صنعت خدمات در این منطقه دانست و مشارکت بخش خصوصی را در اجرای موفق این جشنواره لازم وضروری توصیف کرد.

در ادامه جلسه برنامه های پیشنهادی واحد های سازمان برای برگزاری مراسم بزرگداشت ایام دهه فجر و جشنواره زمستانی ارس مطرح شد و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اضافه می شود به علت اختلاف ارتفاع زیاد جلفا با سطح آب های آزاد، هوای این شهر ساحلی همواره حدود ۶ درجه سانتیگراد گرمتر از مرکز آذربایجان شرقی می باشد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :