- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

نخستین جلسه ستاد بزرگذاشت دهه فجر منطقه آزاد ارس برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ضمن تبیین اهمیت و جایگاه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه ریزی برای اجرای جشنواره زمستانی ارس در این ایام، جلسه هماهنگی این ستاد زودتر از سال های قبل برگزار شد.

یوسف داداش زاده گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در اهمیت اقتصاد مقاومتی، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ارس، هم راستا با اهداف اقتصادی منطقه آزاد ارس و کشور، طراحی و اجرا می شود.

وی افزود: برنامه ریزی و اجرای جشنواره زمستانی ارس را با هدف ایجاد اشتیاق در بین مردم برای سفر به منطقه آزاد ارس در ایام سرد سال و رونق بخشیدن به تجارت، بازرگانی و صنعت خدمات در این منطقه دانست و مشارکت بخش خصوصی را در اجرای موفق این جشنواره لازم وضروری توصیف کرد.

در ادامه جلسه برنامه های پیشنهادی واحد های سازمان برای برگزاری مراسم بزرگداشت ایام دهه فجر و جشنواره زمستانی ارس مطرح شد و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اضافه می شود به علت اختلاف ارتفاع زیاد جلفا با سطح آب های آزاد، هوای این شهر ساحلی همواره حدود ۶ درجه سانتیگراد گرمتر از مرکز آذربایجان شرقی می باشد.