- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

رسانه ها نقش برجسته ای در تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات دارند

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، زاهد محمودی روز یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای شورای اطلاع رسانی ارس و مطبوعات محلی اظهارکرد: رسانه ها یکی از تاثیرگذارترین نهادها در تشویق مردم محسوب می شوند و باید با معرفی معیارهای انتخاب اصلح، مردم را در انتخاب افراد دلسوز رهنمون شوند.

وی آگاهی بخشی به جامعه را رسالت اصلی رسانه ها برشمرد و گفت: اصحاب رسانه باید با مسوولیت پذیری و حضور مناسب در عرصه اطلاع رسانی برای خلق حماسه پرشور در انتخابات اسفند ماه تلاش کنند.

فرماندار جلفا به نقش تاثیرگذار رسانه ها در بهبود شرایط تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه می توانند با انتقاد سازنده و به دور از اهداف و غرض های شخصی در ایجاد امیدواری در مردم و حل مشکلات جامعه نقش آفرین باشند.

محمودی از رسانه ها و مطبوعات خواست با مدنظر قرار دادن سیاست ها و آرمان های نظام و انقلاب در بیان مسایل و مشکلات درکنار اطلاع رسانی از دستاوردها در پیشرفت کشور سهیم باشند.

وی بر حمایت دولت از اصحاب رسانه و مطبوعات تاکید کرد و افزود: دولت یازدهم با رویکردی متفاوت درصدد حمایت قاطع از رسانه ها و مطبوعات است تا جایی که آرمان های نظام و انقلاب خدشه دار نشود.

فرماندار جلفا با تقدیر از رئیس و اعضای شورای اطلاع رسانی ارس، بر لزوم به کارگیری تمام امکانات و توانمندی های رسانه ای برای تحقق شعار همدلی و همزبانی مردم و دولت تاکید کرد.

محمودی با گریزی به انتخابات به رویکرد دولت و مجری های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: عقلانیت، اعتدال، قانون گرایی، امانتداری و سلامت انتخاباتی، رویکرد دولت در انتخابات آتی است.

وی مجریان انتخاباتی، روسای ادارات و نامزدهای مجلس شورای اسلامی مبنی بر برگزاری انتخابات سالم، رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از تبلیغات زودهنگام و تخریب رقیب های انتخاباتی توصیه کرد.

در این نشست اعضای شورای اطلاع رسانی ارس در زمینه مشکلات و چالش های موجود در عرصه اطلاع رسانی و نیز مسایل شهرستان مطالبی ارایه کردند.

شورای اطلاع رسانی ارس متشکل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس و فرمانداری جلفا و نیز اصحاب رسانه و خبرنگاران محلی شهرستان جلفا فعالیت خود را با هدف ساماندهی اطلاع رسانی از شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس از شهریور ماه امسال آغاز کرده است.