این صفحه را چاپ کن!
جلفا، قهرمان رقابت‌های بدمینتون دختران دانشجوی دانشگاه‌ آزاد اسلامی آذربایجان شرقی شد

رقابت‌های بدمینتون دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به میزبانی واحد مراغه با معرفی مقام‌های اول، دوم و سوم به کار خود پایان داد.

به گزارش موج ارس جلفا، به نقل از آنا، در این دوره از رقابت‌ها که به مدت دو روز برگزار شد، تعداد ۵ تیم از واحد‌های مراغه، تبریز، جلفا، مرند و شبسترشرکت داشتند که به دو صورت تیمی (دوره‌ای) و انفرادی به رقابت پرداختند.

در بازی‌های تیمی پس از رقابت نزدیک بین تیم‌های شرکت کننده، در ‌‌نهایت تیم جلفا مقام اول، تیم تبریز مقام دوم و تیم‌های مراغه و شبستر مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی آزاد، پس از رقابت ۹ ورزشکار، در‌‌نهایت شیرین محمدی از واحد عجب‌شیر مقام اول، طاهره رضایی از واحد جلفا مقام دوم و آیناز حاجی‌زاده و گلناز موسوی مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

در بازی‌های آزاد دوبل که با حضور ۱۴ بازیکن صورت گرفت، واحد تبریز با ورزشکاران خود به نام‌های مینا پورقلی و ساحل طاحونی مقام اول و سانیا شعار و خدیجه یعقوبی باز هم از واحد تبریز مقام دوم و مقام سوم مشترکا به ورزشکاران واحد‌های مرند و شبستر به نام‌های طوبانی و محمدی و زهره بی‌عوض و مریم نبیسی رسید.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همراهی و همکاری صمیمانه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه و رییس هیئت بدمینتون مراغه بود.

دکتر محمدرضا ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در آیین اهدای کاپ‌ها و مدالهای قهرمانان با آرزوی موفقت برای ورزشکاران در تمامی مراحل زندگی، ابراز امیدواری کرد که شرکت در این میدان‌های ورزشی، حس رقابت در کنار رفاقت را در دانشجویان زنده‌تر و پویا‌تر و آنان را برای پشت سرگذاشتن موانع سخت‌تر زندگی ورزیده‌تر کند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :