این صفحه را چاپ کن!
کمیسیون مشترک سیاستگذاری تبلیغات محیطی و شهری جلفا تشکیل می شود

سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس از توافق مسؤلان مرتبط با حوزه تبلیغات شهری و محیطی سازمان منطقه آزاد ارس و شهرداری جلفا برای بهبود وضعیت ابزارها و فرایندهای تبلیغاتی خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مختار خوش پیمان در گفتگو با خبرنگار این سازمان، در رابطه با نشست بررسی فرایندها و عملکرد نهادهای فعال در حوزه تبلیغات محیطی و شهری، گفت: در این نشست تمامی اعضا بر لزوم تشکیل کمیسیون مشترک سیاستگذاری تبلیغات محیطی و شهری تاکید کردند.

وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی جلسه ای مشترک با حضور معاون فنی و عمرانی و جمعی از کارشناسان، مدیر بازرسی و نظارت، مدیر و کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس و همچنین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جلفا برگزار شد و بر لزوم ضابطه مند شدن اجرای پروژه های تبلیغاتی تاکید شد.

وی با بیان اینکه استفاده از نظرات مشاوران و انتشار فراخوان در صورت لزوم، از دیگر موارد توافق شده در این جلسه بود، گفت: پرهیز از نگاه های جزیره ای به محدوده فعالیت و همچنین انجام برنامه ریزی یکپارچه و سیستمی یکی از مهمترین موضوع های مورد بحث در این جلسه بود.

خوش پیمان افزود: همچنین تشکیل کمیته فنی با حضور کارشناس هایی از طرف سازمان منطقه آزاد ارس و شهرداری جلفا برای بررسی اولیه و اعمال نظر کارشناسی برای ارسال نهایی به کمیسیون مشترک، سرمایه گذاری مشترک سازمان منطقه آزاد ارس و شهرداری جلفا برای تبلیغات محیطی و زیباسازی و موارد دیگر مورد توافق قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد بزودی کمیسیون مشترک سیاستگذاری تبلیغات محیطی و شهری تشکیل شده و ضوابط و آیین نامه واحد برای تبلیغات محیطی و طرح تیپ تابلوهای تبلیغاتی که قابلیت اجرا توسط سازمان و شهرداری را داشته باشد تهیه شده و به پیمانکار ابلاغ شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :