این صفحه را چاپ کن!
زنگ اقتدار ملی در مدارس جلفا طنین انداز شد

به دنبال انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و بیانیه مشترک ظریف - موگرینی، اجرای برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به 'برجام' آغاز شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، درگرامیداشت این روز به یاد ماندنی، مدارس سطح شهرستان جلفا امروز یکشنبه ۲۷ دی ماه شاهد نواخته شدن زنگ اقتدار ملی و جشن های دانش آموزی بود.

در یکی از این برنامه ها که در آموزشگاه دخترانه خلیج فارس هادیشهر برگزار شد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جلفا با تبریک این روز غرورآفرین بر ملت ایران، آن را حاصل همراهی ملت ایران و رهنمودهای راهگشای مقام عظمای ولایت در روند مذاکرات بیان کرد.

صادق احمدی اظهار کرد: امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی هستیم و این امر نشانگر اولویت تعامل بر تقابل در معادلات جهانی است.

وی افزود: دستیابی به این پیروزی ها در سایه تلاش و مجاهدت چندین ماهه دستگاه دیپلماسی و تدابیر رئیس جمهور دولت یازدهم بود.

معاون فرماندار جلفا حفظ این دستاورد را از دستیابی به آن مهم دانست و گفت: باید اقتدار بین المللی حاصل از برنامه برجام زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور بوده و همه باید دراین زمینه احساس مسئولیت کنند.

احمدی خطاب به دانش آموزها توصیه کرد با دانش اندوزی و توجه به علم در اعتلای میهن اسلامی قدم برداشته و بازوهای توانمند دولتمردان در نیل به اهداف و آرمان های نظام اسلامی باشند.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات ۷ اسفند ماه، بر ضرورت حضور حداکثری درانتخابات که پشتوانه محکمی برای نظام و دولتمردان در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تاکید کرد.

به دنبال اعلام این خبر از رسانه ها موجی از شادی و شور در میان مردم در سراسر کشور را فرا گرفت.

نهادهای و تشکل های مختلف با صدور بیانیه و پیامک های تبریک به ویژه در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا این روز به یاد ماندنی را به محضر مقام عظمای ولایت و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک گفتند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :