این صفحه را چاپ کن!
مشارکت حداکثری هدف تمامی نهادهای متولی امر انتخابات/ همه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنیم

همایش بزرگ انتخاباتی با عنوان "الزامات و ضرورت های حضور حداکثری درانتخابات" با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، فرماندار شهرستان جلفا دراین همایش با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات ۷ اسفند تاکید کرد.

زاهد محمودی اظهارکرد: انتخابات متولی خاص ندارد و همه در برگزاری سالم و شکوهمند آن مسئولیت داریم.

وی به آئین نامه ها و قوانین انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش برای حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای، رسالت اصلی مجریان انتخاباتی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جلفا هرگونه استفاده از امکانات دولتی برعلیه یا له کاندیدای خاص را تخلف مدیریتی دانست و هشدارهای قانونی دراین زمینه را به مدیران گوشزد کرد.

محمودی با اشاره به در پیش بودن برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تاکید بر مردمی برگزار شدن جشن های انقلاب، در زمینه آمیخته شدن این برنامه ها با برنامه های تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هشدار داد.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست به عنوان بازوان توانمند دولت درشهرها و روستاها درجلب حضور حداکثری مردم درانتخابات تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان جلفا نیز دراین گردهمایی با تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بر ضرورت حفظ دستاوردهای نظام که حاصل ایستادگی ملت و رشادت جوانان این مرز و بوم اسلامی است، تاکید کرد.

حجت الاسلام علی انتظاری اظهارکرد: پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب به واسطه ارزش های اسلامی و خط مشی نظام می باشد که باید این خط مشی و اصول درهمه صحنه ها به ویژه انتخابات آتی مدنظر باشد.

وی با تشریح آثار و تبعات حضورگسترده مردم در صحنه انتخابات، اظهارکرد: حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای در واقع حمایت از نظام بوده و ضامن حفظ انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان است.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: دشمنان برای تاثیرگذاری درانتخابات هفتم اسفند تبلیغات گسترده ای را شروع کرده اند و مردم باید همانند گذشته هوشیار باشند.

رئیس دادگستری شهرستان جلفا نیز با اشاره به آیین نامه های قضایی در برخورد با متخلفان تبلیغات انتخاباتی، اظهارکرد: هرگونه تبلیغات زودهنگام نامزدها به شیوه های مختلف از جمله فضای مجازی خلاف قانون بوده و به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

علی پارسا افزود: استفاده ازامکانات دولتی توسط مدیران برعلیه یا له کاندیدای خاص خلاف بوده و متخلفان به انفصال از خدمت به مدت یکسال و حبس تا سه ماه محکوم خواهند شد.

رئیس دادگستری جلفا به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد با رعایت آیین نامه ها و قوانین انتخاباتی درفضای سالم رقابتی و در مهلت قانونی به بیان اهداف و برنامه های خود پرداخته و از تخریب یکدیگر خودداری کنند.

این همایش با پخش کلیپ های مختلف در زمینه اهمیت و جایگاه انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشورمان همراه بود.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در هفتم اسفند سال جاری در شهرستان جلفا برگزار می شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :