این صفحه را چاپ کن!
اجرای ۱۱۵ پروژه عمرانی با ۱۲۶۰ میلیارد ریال در ارس

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس ضمن ارایه گزارش عملکرد، از اجرای 115 پروژه عمرانی در سالجاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، کریم صدیقیان گفت: از بین ۱۱۵ پروژه ۷۵ مورد انتقالی از سال ۱۳۹۳ بوده و ۴۰ پروژه جدید تعریف و به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: از مجموع پروژه های یاد شده ۶۴ پروژه به اتمام رسیده است که از این بین ۱۵ پروژه در حوزه برق، ۳۱ پروژه انتقالی از سال قبل در حوزه عمرانی و ۱۸ قرارداد جدید عمرانی در سالجاری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

صدیقیان مجموع سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در ۱۱۵ پروژه حوزه معاونت فنی و عمرانی را یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: به غیر از پروژه های تمام شده ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

وی بودجه عمرانی سال ۱۳۹۴ ارس را یک هزار و دویست میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این بین ۱۰ درصد بودجه عمرانی سازمان به پروژه های حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری اختصاص یافته است.

 

احداث بزرگترین پارک ساحلی کشور در ارس

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس از احداث بزرگترین پارک ساحلی کشور در حاشیه رودخانه ارس خبر داد.

کریم صدیقیان با بیان اینکه تاکنون سه و نیم هکتار از این پارک احداث شده و سه و نیم هکتار نیز در دست احداث است، بخشی نگری را مانع توسعه و آبادانی دانست و افزود: رویکرد اصلی پروژه های عمرانی ارس را تامین امنیت،نشاط و آرامش برای ارسوندان و گردشگران است و انتظار ما همراهی و همکاری همگانی است.

پروژه پارک ساحلی ارس سه کیلومتر در امتداد رودخانه ارس می باشد، و امیدواریم با اجرای این طرح بزرگ خدمات لازم برای گردشگران فراهم شود.

وی گفت:بنابه اظهارات مقامات کشور و کارشناسان، مسیر سه کیلومتری از کاروانسرای تاریخی خواجه نظر تا پل مرزی ایران و نخجوان،زیباترین ساحل ایران بوده و قابلیت جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم را دارد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :