این صفحه را چاپ کن!
امام جمعه جلفا: مردم افراد متعهد به نظام را راهی مجلس کنند

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: مردم در انتخابات 7 اسفند افراد متعهد و متمایل به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به مجلس بفرستند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: مردم با هوشیاری کامل و شناسایی خط و فکر افراد، آنان را به عنوان نماینده خود در قوه قانون گذاری انتخاب کنند.

وی به شاخصه های نمایندگان مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: در کنار دیانت، امانتداری، مدبر، مدافع ارزش های انقلاب، منتخب مردم باید قدرت ایستادگی در برابر استکبار را داشته باشد.

خطیب جمعه جلفا اظهار کرد: ولایت فقیه و خط مشی انقلاب اسلامی و نگهبانی از ارزش های اسلامی ملاک مردم در انتخاب افراد و نمایندگان مجلس باشد.

حجت الاسلام انتظاری به برخی سخنان و اقدامات در زیرسوال بردن شورای نگهبان قانون اساسی اشاره و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان رکن اصلی نظام و پایه مستحکم انقلاب اسلامی است و نظر نهایی آن نهاد باید ملاک صلاحیت افراد باشد.

وی افزود: دشمن تلاش گسترده ای برای ضربه زدن به انقلاب با ترفندهای مختلف روی آورده و در صدد نفوذ و رخنه در پایه های بنیادین انقلاب است.

وی از مردم خواست با هوشیاری و دشمن شناسی تلاش دشمن برای حذف ارزش های دینی و پیاده سازی اندیشه های سکولار در جامعه را خنثی کنند.

حجت الاسلام انتظاری از نامزدهای مجلس خواست نجات کشور از مشکلات و همچنین نگهبانی از ارزش های اسلامی و عمل به توصیه های رهبری را خط مشی خود در انتخابات و پس از انتخاب شدن قرار دهند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :