- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

مردم افراد متعهد به نظام را راهی مجلس کنند

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: مردم با هوشیاری کامل و شناسایی خط و فکر افراد، آنان را به عنوان نماینده خود در قوه قانون گذاری انتخاب کنند.

وی به شاخصه های نمایندگان مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: در کنار دیانت، امانتداری، مدبر، مدافع ارزش های انقلاب، منتخب مردم باید قدرت ایستادگی در برابر استکبار را داشته باشد.

خطیب جمعه جلفا اظهار کرد: ولایت فقیه و خط مشی انقلاب اسلامی و نگهبانی از ارزش های اسلامی ملاک مردم در انتخاب افراد و نمایندگان مجلس باشد.

حجت الاسلام انتظاری به برخی سخنان و اقدامات در زیرسوال بردن شورای نگهبان قانون اساسی اشاره و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان رکن اصلی نظام و پایه مستحکم انقلاب اسلامی است و نظر نهایی آن نهاد باید ملاک صلاحیت افراد باشد.

وی افزود: دشمن تلاش گسترده ای برای ضربه زدن به انقلاب با ترفندهای مختلف روی آورده و در صدد نفوذ و رخنه در پایه های بنیادین انقلاب است.

وی از مردم خواست با هوشیاری و دشمن شناسی تلاش دشمن برای حذف ارزش های دینی و پیاده سازی اندیشه های سکولار در جامعه را خنثی کنند.

حجت الاسلام انتظاری از نامزدهای مجلس خواست نجات کشور از مشکلات و همچنین نگهبانی از ارزش های اسلامی و عمل به توصیه های رهبری را خط مشی خود در انتخابات و پس از انتخاب شدن قرار دهند.