- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، احمد تقی پور با بیان اینکه دهه فجر هیچگاه از تاریخ پرافتخار این سرزمین محو نمی شود افزود: مجاهدت و فداکاری مردم ایران موجب شد تا همگان شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دوران دفاع مقدس باشیم.

وی با اشاره به استقبال میلیونی ملت انقلابی از امام خمینی(ره) در آغاز دهه فجر انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، الگوی حکومتی مردم سالاری دینی برای جهانیان و سرآغاز طلوع اسلام و ارزش های اسلامی است.

این مقام مسئول ولایتمداری و ولایت پذیری ملت ایران را عامل اصلی موفقیت ها برای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است که باید آیین های بزرگداشت این ایام باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

فرمانده سپاه جلفا در پایان دیدار از خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در همه رده های مقاومت، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه ویژه دهه فجر، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فجر، دیدار با امام جمعه شهرستان، شرکت کارکنان در نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه و حضور بسیجیان در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن را از مهمترین برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.