این صفحه را چاپ کن!
برنامه های دهه فجر محفل شادمانی مردم باشد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار جلفا با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای ایجاد شور و نشاط عمومی در جامعه است، گفت: در برنامه ریزی های دهه فجر به شادمانی مردم بیشتر توجه شود.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، علیرضا یونسی ارسی در دومین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر فرصت جشن و شادی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است و باید برنامه های ستاد با رویکرد امید آفرینی برای اقشار مختلف در جامعه همراه باشد.

وی افزود: در برنامه ریزی های دهه فجر امسال شهرستان جلفا باید تلاش شود فضای عمومی جامعه شادی آفرین و نشاط بخش باشد و به سخنرانی ها و همایش ها ختم نشود.

معاون فرماندار جلفا از مسئولین کمیته های ۱۷ گانه ستاد دهه فجر شهرستان خواست با هماهنگی ستاد برنامه ها را به نحو مطلوب و شایسته برگزار و از هرگونه برنامه هایی که انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد، پرهیز شود.

یونسی ارسی با اشاره به همزمانی جشن های دهه فجر امسال با ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر نباید محلی برای تبلیغ و یا تخریب کاندیدای خاصی باشد.

وی دغدغه اصلی مسئولان را برای حضور حداکثری در انتخابات بیان و اظهارکرد: گردهمایی ها و برنامه های سخنرانی صرفا در جهت تشویق مردم برای حضوردر پای صندوق های رای برنامه ریزی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جلفا نیز گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب به مردم به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب است.
سرهنگ احمد تقی پور افزود: در برنامه های دهه فجر باید رویکرد و آرمان های انقلاب اسلامی در شرایط کنونی به مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز و ضرورت امروز جامعه است، اظهار کرد: محتوای برنامه های دهه فجر باید وحدت آفرین باشد.

سرهنگ تقی پور با اعلام اینکه بیش از دهها برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طول دهه فجر در شهرستان برگزار می شود، نشست های بصیرتی و روشنگری در کنار برگزاری یادوارهای شهدا بر کیفیت برنامه های امسال خواهد افزود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا نیز در این نشست با تاکید بر حضور گسترده مردم و مسئولان در برنامه های دهه فجر، گفت: در برنامه های دهه فجر تلاش برای نهادینه کردن شعائر دینی و انقلابی در جامعه مد نظر باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم سید محمدی افزود: برنامه های دهه فجر به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در مساجد و اماکن مذهبی با شور و نشاط خاصی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود روستاییان نیز از برنامه های شاد و نشاط آفرین بهره مند شوند.

در این نشست هریک از مسئولین کمیته های ۱۷ گانه ستاد، برنامه های کمیته مربوطه در قالب جشن وسرور در شهرها و روستاها را اعلام کردند.

سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن به مدت ۱۰ روز در شهرستان جلفا برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :