- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

برنامه های دهه فجر محفل شادمانی مردم باشد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، علیرضا یونسی ارسی در دومین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر فرصت جشن و شادی دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است و باید برنامه های ستاد با رویکرد امید آفرینی برای اقشار مختلف در جامعه همراه باشد.

وی افزود: در برنامه ریزی های دهه فجر امسال شهرستان جلفا باید تلاش شود فضای عمومی جامعه شادی آفرین و نشاط بخش باشد و به سخنرانی ها و همایش ها ختم نشود.

معاون فرماندار جلفا از مسئولین کمیته های ۱۷ گانه ستاد دهه فجر شهرستان خواست با هماهنگی ستاد برنامه ها را به نحو مطلوب و شایسته برگزار و از هرگونه برنامه هایی که انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد، پرهیز شود.

یونسی ارسی با اشاره به همزمانی جشن های دهه فجر امسال با ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر نباید محلی برای تبلیغ و یا تخریب کاندیدای خاصی باشد.

وی دغدغه اصلی مسئولان را برای حضور حداکثری در انتخابات بیان و اظهارکرد: گردهمایی ها و برنامه های سخنرانی صرفا در جهت تشویق مردم برای حضوردر پای صندوق های رای برنامه ریزی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جلفا نیز گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب به مردم به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب است.
سرهنگ احمد تقی پور افزود: در برنامه های دهه فجر باید رویکرد و آرمان های انقلاب اسلامی در شرایط کنونی به مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز و ضرورت امروز جامعه است، اظهار کرد: محتوای برنامه های دهه فجر باید وحدت آفرین باشد.

سرهنگ تقی پور با اعلام اینکه بیش از دهها برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طول دهه فجر در شهرستان برگزار می شود، نشست های بصیرتی و روشنگری در کنار برگزاری یادوارهای شهدا بر کیفیت برنامه های امسال خواهد افزود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا نیز در این نشست با تاکید بر حضور گسترده مردم و مسئولان در برنامه های دهه فجر، گفت: در برنامه های دهه فجر تلاش برای نهادینه کردن شعائر دینی و انقلابی در جامعه مد نظر باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم سید محمدی افزود: برنامه های دهه فجر به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در مساجد و اماکن مذهبی با شور و نشاط خاصی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود روستاییان نیز از برنامه های شاد و نشاط آفرین بهره مند شوند.

در این نشست هریک از مسئولین کمیته های ۱۷ گانه ستاد، برنامه های کمیته مربوطه در قالب جشن وسرور در شهرها و روستاها را اعلام کردند.

سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن به مدت ۱۰ روز در شهرستان جلفا برگزار خواهد شد.