این صفحه را چاپ کن!
مشارکت رای اولی ها در انتخابات سرنوشت ساز است

فرماندار شهرستان جلفا گفت: حضور جوانانی که برای اولین بار شرایط رای دادن در انتخابات 7 اسفند را دارند، بسیار موثر و سرنوشت ساز است.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، زاهد محمودی در همایش رای اولی های این شهرستان با عنوان ‘ رویداد جوانی’ با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: جوانان و به ویژه رای اولی ها تاثیرگذاری خود در سرنوشت کشور را اثبات خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فراهم سازی زمینه حضور آحاد مردم در سرنوشت کشور وظیفه مجریان انتخاباتی است، تصریح کرد: مجری اصلی برگزاری انتخابات مردم هستند و همه باید با حضور خود و انتخاب آگاهانه در سرنوشت کشور تاثیرگذار باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جلفا ادامه داد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات و حضور پرشور و گسترده مردم فراهم شده و مدرم باید سعی کنند در امتحان عظیم انتخابات سربلند باشند.

محمودی به بایدها و نبایدهای انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: با تشکیل هیات های اجرایی و انتخاب عوامل انتخابات در سطح شهرستان روند انتخابات طبق زمان بندی و برابر قانون پیش می رود.

وی در زمینه نبایدهای انتخاباتی نیز خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه کرد از هرگونه وعده های خارج از چارچوب به مردم و زیرسوال بردن عملکرد نظام و سیاه نمایی عملکرد دولت پرهیز کنند.

فرماندار جلفا با بیان اینکه خط قرمز انتخابات، تلاش برای خدشه دار کردن دستاوردهای انقلاب و عملکرد دولت و نظام است، از نامزدهای انتخابات خواست این خطوط و اصول را رعایت کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش و هم وغم مجریان انتخابات، حضور آسان و سهل مردم در پای صندوق های رای و سلامت انتخابات است.

وی در ادامه با تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید به نسل جوان و نخبگان، اظهارکرد: امروز کشور با عقلانیت و تدبیر اداره می شود و این امر مسیر پیشرفت کشور را هموار کرده است.

فرماندار جلفا افزود: به رغم سنگ اندازی برخی افراد، خوشبختانه دولت با حمایت قاطع مقام معظم رهبری و پشتوانه قوی مردمی در اعتلای نظام اسلامی تلاش می کند.

محمودی به پیامدهای مثبت دوران پسآتحریم اشاره کرد و گفت: صف بندی قدرت های بزرگ برای برقراری روابط سیاسی و اقتصادی با ایران از برکات لغو تحریم های ظالمانه برعلیه کشورمان است.

وی تصریح کرد: ترافیک حضور مقامات ارشد کشورهای بزرگ و سفر رییس دولت یازدهم به کشورهای اروپایی در طول تاریه انقلاب بی نظیر بوده و این امر در سایه پشتیبانی و حمایت مردم از دولت رخ داده است.

محمودی جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب را سرمایه های اصلی کشور برای توسعه و پیشرفت بیان و بر ضرورت استفاده از این قشر به ویژه نخبگان در اداره امور کشور تاکید کرد.

دراین نشست که در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی برگزار شد، تعدادی از جوانان نخبه و رای اولی به نمایندگی از دوستان خود نظرات و دیدگاههای خود را در زمینه مسایل و مشکلات جامعه و قشر جوان بیان کردند.

تجلیل و اعطای لوح تندیس همایش به ۷ نفر از جوانان نخبه علمی، فرهنگی، کارآفرینی، قرآنی و هنری شهرستان و اجرای برنامه های شاد و مفرح، موسیقی محلی، نمایش از دیگر برنامه های این همایش بود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :