- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

اجرای ۱۰ ویژه برنامه جشن دهه فجر در ارس

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ارس با اعلام این خبر افزود: از بین ۴۲ عنوان برنامه تدوین شده برای ایام مبارک دهه فجر، ۱۰ مورد ویژه برنامه ” جشن دهه فجر ” می باشد.

ابراهیم نصیری گفت: با همکاری حوزه هنری استان، هنرمندان کشوری و استانی در رشته های مختلف از جمله تئاتر، موسیقی، سینما و تلویزیون حضور داشته و به هنرنمایی می پردازند.

وی اظهار داشت: در این ایام ۱۰ ویژه برنامه جشن از ۱۲ الی ۲۰ بهمن ماه جاری تدوین شده و خوانندگان مطرح از جمله پویا بیاتی، چنگیز حبیبان، امید جهان، امید معنوی و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله مهراوه شریفی نیا، بهروز بختیاری، حدیث فولادوند، رامبد شکرابی و گروه های مختلف هنری استان حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.

نصیری افزود: رویکرد تمام برنامه های ستاد دهه فجر در ارس تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه می باشد.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های ستاد دهه فجر ارس، گفت: اجرای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف ارس، زنگ انقلاب در مدارس، یادواره شهدا، رژه موتورسواران، افتتاح مرکز فرماندهی امداد و نجات، مسابقات مختلف ورزشی، تورهای معرفی پروژه های عمرانی به مسوولین و ارس وندان و گردشگران، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان، جشن ها و افتتاح های مختلف در حوزه فرهنگی از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس می باشد.