- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

زنگ انقلاب در مدارس منطقه آزاد ارس نواخته شد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، آیین زنگ انقلاب با حضور امام جمعه شهرستان جلفا و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار، نیروهای انظامی و انتظامی و جمعی از مسولین و اولیای مدرسه در دبستان ۲۲ بهمن جلفا برگزار شد.

همزمان با این مراسم، زنگ انقلاب در مدارس محدوده های جلفا و خداآفرین منطقه آزاد ارس با اجرای برنامه های شاد و سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان برگزار شد.

گفتنی است رژه موتورسواران و گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، افتتاح مرکز فرماندهی امداد و نجات، آغاز جشن های دهه فجر، آغاز مسابقات والیبال محدوده خداآفرین و برگزاری مسابقات تیراندازی و دارت خواهران و برادران سازمان منطقه آزاد ارس از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس در ۱۲ بهمن ماه سالجاری می باشد.

یادآور می شود اجرای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف ارس، یادواره شهدا، مسابقات مختلف ورزشی، تورهای معرفی پروژه های عمرانی به مسوولین و ارس وندان و گردشگران، دیدار با خانواده شهدا، جشن ها و افتتاح های مختلف در حوزه فرهنگی از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس می باشد.