- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

ورود بیش از ۱۰ هزار گردشگر به منطقه آزاد ارس با قطار چارتر

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از مهر، مهدی عباسی ضمن اعلام این خبر افزود: این تعداد مسافر از ابتدای بهمن با برنامه ریزی های انجام گرفته منطقه آزاد ارس برای برگزاری جشنواره زمستانی جهت رونق کسب و کار بازاریان در فصل سرما هر روز صبح ساعت ۷:۳۰ با قطار چارتر از ایستگاه راه آهن تبریز به جلفا حرکت و عصر با همان قطار ساعت ۱۹ به سمت تبریز برگشته اند.

وی اظهار داشت: با همکاری بازاریان و اصناف منطقه آزاد ارس هزینه تاکسی های سطح منطقه برای مسافران ورودی رایگان بوده و از مقابل ایستگاه راه آهن جلفا آماده ارائه خدمات به آنها جهت عزیمت به مراکز خرید و مرکز اجرای برنامه های فرهنگی اند.

عباسی با بیان اینکه همکاری اصناف ارس به ویژه در مراکز خرید تازه تاسیس در ارائه تخفیفات مناسب موجب استقبال مردم شده است در خصوص ارائه خدمات به گردشگران نیز گفت: تمام رستوران ها و مراکز پذیرایی ارس با ظرفیت تمام آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند.

وی ابراز داشت: شبکه بهداشت و درمان جلفا، درمانگاه تامین اجتماعی و کلینیک تخصصی شیخ الرئیس در جلفا نیز به همراه نیروهای امداد و نجات سازمان جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی احتمالی به مسافران در حال آماده باش قرار دارند.

عباسی از زحمات نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور در تامین امنیت گردشگران ارس نیز قدردانی کرد و گفت: تلاش تمام دستگاه های اجرایی دخیل در برگزاری جشنواره زمستانی ارس موجب شده است تا نظم خوبی در اجرای برنامه ها دخیل باشد.