این صفحه را چاپ کن!
فرماندار شهرستان جلفا خبر داد: ۳۵هزار نفر واجد شرایط رای در انتخابات ۷ اسفند در جلفا

فرماندار شهرستان جلفا گفت: ۳۵ هزار نفر در شهرستان مرزی جلفا واجد شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو هستند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از مهر، زاهد محمودی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۷ اسفند، گفت: سه هزار و ۸۰۰ نفر رای اولی در انتخابات ۷ اسفند امسال شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی از ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا ساعت هشت صبح ششم اسفند ماه ادامه دارد، از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان جلفا برای برگزاری منظم و دقیق این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

وی گفت: تمامی تمهیدات لازم از ماه ها قبل برای برگزاری این رویداد مهم در شهرستان جلفا انجام شده و با همکاری تمامی ارگان ها، نهادها، اداره ها و سازمان ها همراه بوده است.

فرماندار جلفا فرماندار جلفا از پیش بینی ۷۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۴ شعبه برای نقاط شهری در هادیشهر، جلفا و سیه رود و ۳۳ شعبه اخذ رای در روستاهای بخش مرکزی و سیه رود خبر داد و گفت: از مجموع شعب اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان ۱۱ شعبه اخذ رای سیار و بقیه شعب ثابت است.

وی گفت: حوزه انتخابیه مرند و جلفا بعد از تبریز بیشترین کاندیدای انخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی را دارد و این بیانگر بوجود آمدن حس امید و توسعه آفرینی و شکوفایی در این منطقه مرزی و اقتصادی می باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جلفا خاطر نشان کرد: اجرای قانون، جلوگیری از قانون گریزی، سلامت انتخابات، امنیت و امانتداری رویکرد اصلی مجریان انتخاباتی است و باید طوری رفتار کرد تا مردم به دست اندرکاران اعتماد کنند.

محمودی به جایگاه نظارتی فرمانداری در اجرای قانون و حسن انجام کار توسط دستگاه های اجرایی اشاره کرد و با بیان اینکه رفتار و عملکرد ستاد انتخابات باید منجر به نتایج مثبت و در خور نظام و منافع مردم باشد، گفت: عقلانیت، اعتدال، قانون گرایی، امانتداری و سلامت انتخاباتی، رویکرد دولت درانتخابات آتی است.

شهرستان جلفا با ۵۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

یادآور می شود، بر اساس اعلام محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور، ۵۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۴ نفر واجد شرایط رأی دادن در کل کشور برای انتخابات ۷ اسفند هستند که سهم آذربایجان شرقی از این میزان دو میلیون و ۹۰۹ هزار و ۲۰۸ نفر می باشد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :